Inovace
Inovace

Sklad na míru: omnichannel strategie dodavatelského řetězce

Nové možnosti skladování společně s přizpůsobováním na míru a sestavováním technologií přispívají k lepší zkušenosti zákazníků a klientů.

On 7 července, 2023

Současný sklad o rozloze 56 000 m2 nabízí jedinečné řešení, které slouží jako platforma pro více zákazníků.

Elektronický obchod je na vzestupu. Dodavatelské řetězce se proto musí přizpůsobit požadavkům různých prodejních nástrojů i svých zákazníků.

Sklad FM Logistic v Tuchoměřicích má výhodnou polohu v blízkosti pražského letiště, přímé napojení na železnici a navíc je vzdálen pouhých 3,2 km od nejbližší dálnice. Díky své velikosti pojme až 72 000 palet a denně zde zaměstnanci naloží a vyloží 80 kamionů.

Jeho efektivita však spočívá v kombinaci prostředků a řešení na míru, které vyhovují omnichannel poskytovateli.

Přizpůsobení a pohodlí jako odpověď

Přizpůsobení a pohodlí jako odpověď

Pracujeme s personalizovaným systémem řízení skladu (WMS), který je upraven tak, aby odpovídal konkrétním potřebám zákazníka, takže je možná dodávka do obchodů a konečným zákazníkům, včetně obstarání spojení několika objednávek dohromady.

Našim klientům nabízíme také dlouhodobé plnění e-commerce. Jsme napojeni na mezinárodní partnery a poskytovatele a vyřizujeme vrácení zboží od zákazníků, což umožňuje jednoduchý nákupní a celkový proces.

Váš balíček je u nás v bezpečí

Aby byl váš výrobek v bezpečí, jsou pro něj připravena speciální úložiště uzpůsobená pro konkrétní balení, o kapacitě až 10 000 paletových míst, v rámci nichž poskytujeme chlazený sklad s teplotou pohybující se okolo 4 stupňů Celsia nebo speciální zónu se zvýšenou protipožární ochranou. Zboží s vysokou hodnotou lze skladovat v kleci.

Kromě všech těchto opatření je společnost FM Logistic držitelem certifikátu TAPA úrovně ochrany A, takže si můžete být jisti, že váš balík je v dobrých rukou.

Nová strategie společného balení

Pro zvýšení rychlosti vyřizování objednávek jsme zavedli novou zónu co-packingu. Nejrůznější typy moderních zařízení a dvou- až třísměnný provoz nám umožňují zpracovat až 800 000 objednávek ročně a obsloužit více zákazníků z různých odvětví.

S efektivnějším systémem založeným na pohybu zboží směrem k zaměstnanci naši baliči předmět převezmou, poskládají, označí, opatří kódem, zabalí do kartonu nebo jiného obalu a následně váš nákup předají, případně ještě dárkově zabalí do specifických obalů různých značek.

Díky našemu individuálnímu přístupu k práci jsme prokázali, že modernizace skladu, přizpůsobení se trendům a zavádění pracovních strategií, které zajistí spokojenost zákazníka, jsou klíčem ke snadnému průběhu omnichannel dodavatelského řetězce.

Byl tento obsah zajímavý, užitečný ?