Přehled

FM Logistic, to je 28 600 lidí, kteří pevně věří, že dodavatelské řetězce mají sílu vytvářet pozitivní vliv na lidi a celou planetu. Svou vizi zavádíme ve 14 zemích po celé Evropě, Asii a Latinské Americe.
  • 28,600

    POČET ZAMĚSTNANCŮ

  • 3

    KONTINENTY

  • 1.5

    MLD € TRŽBY

  • 4 M

    MILIONY M2 SKLADOVACÍHO PROSTORU

  • 3,500

    SPRAVOVANÝCH VOZIDEL

Stručně o FM Logistic

Od roku 1967 usilujeme o to, abychom zajistili dodávky správného zboží na správné místo a ve správný čas, a přinesli výhody pro všechny. Spolupracujeme s partnery a zákazníky v oblasti spotřebního zboží, maloobchodu, výrobků pro krásu a kosmetiku, průmyslové výroby a zdravotnictví, abychom společně jednali a vytvořili odpovědné modely dodavatelských řetězců. Posouváme hranice tak, abychom do roku 2030 byli uznávaným lídrem v oblasti trvale udržitelných omnikanálových dodavatelských řetězců.

Jsme průkopníky v poolingu přepravy a koncepce „vše pod jednou střechou“. Podporujeme ekologicky přátelské řešení co-packingu a uhlíkově neutrální sklady. Tvrdě pracujeme na optimalizaci způsobu, jakým využíváme zdroje, neustále monitorujeme a zlepšujeme naši uhlíkovou stopu. Vyvíjíme inovativní a udržitelnou omnikanálovou distribuci s našimi městskými řešeními nebo naší nabídkou hromadného dokončení zboží.

A tím to pro nás nekončí! Kdekoli jsme, stáváme se odhodlaným a udržitelným partnerem pro místní komunity. Nic z toho by nebylo možné bez naší kolektivní vnitřní vášně a veškeré energie, kterou sdílíme, abychom vytvořili a provedli tyto kroky. Proto usilujeme o to, abychom kolektivně a neustále zlepšovali náš každodenní pracovní život a celkovou pohodu našich týmů.

  • „Vybudovat naši společnost a udělat z ní to, čím je dnes, trvalo více než 50 let. Obchodní život je každodenní výzva, obzvláště pokud společnost zažívá neustálý silný růst, což byl náš případ.

    Náš úspěch nebyl ponechán náhodě. Zakládá se na odkazu rodinných hodnot v kombinaci s podnikatelským duchem a selským rozumem. Díky tomuto příkladu, který jsme následovali, a touze pokračovat ve vytváření naší historie, druhá generace úspěšně převzala otěže vedení, se stejnými úspěšnými základy.

    V současně době týmy vedení kombinují tyto hodnoty s vlastními zkušenostmi a dovednostmi. Díky naší společné hrdosti a týmové síle pokračujeme v psaní naší historie na nových kontinentech.“

    Claude FAURE jménem zakladatelů čestný prezident

    Zleva doprava:, Jean-Marie Machet, Claude Faure, Edmond Faure

DNA naší rodinné firmy

„Náš způsob jednání ztělesňuje charakter a ducha společnosti a má vliv na blaho jejích zaměstnanců.“

Naše kompetence v různých oborech a v různých zemích, kde působíme, jsou součástí našich postojů, které jsou charakteristické pro DNA rodinného podniku.

Postoje, které prezentujeme, mají kořeny v historii společnosti, která si chce zachovat svou nezávislost, zlepšit svou efektivitu a zajistit svou udržitelnost (kontinuitu z generace na generaci) díky motivovaným a odhodlaným lidem.

Dávat našim činnostem smysl, zapojovat se do nich v každé fázi a vytvářet na pracovišti správnou atmosféru; všechna tato kritéria mají za cíl rozvíjet v zaměstnancích pocit hrdosti a sounáležitosti s firmou.

DNA, kterou najdeme ve všech našich jednotkách, která se vzájemně doplňuje a je v souladu s našimi hodnotami, ztělesňuje charakter a duši naší rodinné firmy, a to prostřednictvím činností zaměřených na:

  • identitu FM, která je jedinečná
  • člověka – „Člověk srdcem firmy“
  • lidský charakter – „Firma, která žije“
  • znalosti všech zaměstnanců o jejich společnosti

Na tomto know-how nám velmi záleží. Naším úkolem je upevnit tuto DNA prostřednictvím mezinárodního a multikulturního rozvoje společnosti. Jsme hluboce spjatí s naším způsobem bytí V době mezinárodního a multikulturního rozvoje společnosti je naší výzvou upevnit tuto DNA.“

Marie-Laure Faure – Ředitelka FM Group DNA

Hodnoty společnosti FM Logistic

  • Důvěra

    Důvěra: důvěra je daná, vytvořená přirozeně a je to dlouhodobý proces. Umožňuje nám všem dávat ze sebe to nejlepší; podporuje nezávislost a spolupráci mezi námi a s našimi partnery.

  • Výkon

    Výkonnost: výkonnost je výsledkem naší každodenně perfektně odváděné práce a našeho podnikatelského ducha. Je klíčem ke spokojenosti našich zákazníků a udržitelnosti naší společnosti.

  • Otevřenost

    Otevřenost: otevřenost nás zavazuje převzít iniciativu, být zvídaví, naslouchat, ptát se a být kreativní.

„Naše hodnoty, založené na úctě k lidským vztahům, určují postoje a chování našich zaměstnanců.“

Více než 50 let historie

2020

FM Group pokračovala ve své expanzi ve Španělsku (Illescas), Rusku (Noginsk) a Vietnamu (Bac Ninh) a slaví 25 let své přítomnosti ve střední Evropě.

Zastoupení ve Vietnamu:

FM Logistic založila pobočku ve Vietnamu, aby posílila svou pozici v Asii.

FM Logistic vstupuje na indický trh akvizicí firmy Spear Logistics

V roce 2016, FM Logistic posílila své geografické pokrytí akvizicí indické firmy Spear Logistics.

Založení pobočky v Brazílii a rozvoj logistiky čerstvého zboží:

V roce 2013 skupina založila pobočku v Brazílii. Ve stejnou dobu posílila své zkušenosti v oblasti logistiky čerstvých výrobků, a to akvizicí předního hráče na ruském trhu, firmy Univeg Logistics Russia. Zrodila se značka FM Fresh

Vývoj ve vedení:

Otevření dveří vedení pro nové externí a rodinné čestné ředitele.

Rozvoj v západní Evropě a Asii:

Rozvoj v západní Evropě a Asii: Španělsko, Itálie, Maďarsko, Čína.

Předání vedení:

Díky důvěře, která spojuje různé generace zakládajících rodin, byla v roce 2002 společnost předána druhé generaci.

Faure & Machet se stává FM Logistic

První logistický uzel v Rusku: První vlastní uzel v Moskvě, Rusku: 65 000 m² – 800 zaměstnanců

Zakládání poboček ve střední a východní Evropě:

Počátkem 90. let 20. století skupina využila příležitostí, které nabízelo otevření trhů ve východní Evropě. Stala se tak průkopníkem v mezinárodní logistice v Rusku a střední Evropě.

Začátek zakázkového balení:

Faure & Machet naslouchá potřebám svých zákazníků a nabízí služby s přidanou hodnotou, např. smluvní a zakázkové balení (co-packing), které usnadňuje reklamní kampaně pro firmy zabývající se spotřebitelským zbožím a maloobchodních řetězců.

První vývoj:

Společnost rychle roste. V roce 1976 již měla 90 zaměstnanců a 75 vozidel. Ale teprve v roce 1982 se společnost skutečně „rozjela“. Zakladatelé podnikatelského ducha a dynamiky této firmy získali důvěru potravinářské společnosti Mars. Společnost Faure & Machet investovala do strategické aktivity, skladišť, a dvacet let po jejím založení měla 300 zaměstnanců a 38 000 m² skladových prostor ve Francii.

Aliance Faure & Machet:

V 60. letech 20. století se ve Francii dva bratři, Claude a Edmond Faureovi, rozhodli založit malou firmu na přepravu dřeva. Ve stejnou dobu jiný podnikatel, Jean-Marie Machet, převzal rodinný podnik zabývající se dopravou. Setkání Mireille Machetové a Claude Faureho znamenalo osudové spojení obou rodin. Jejich manželství vedlo k blízkému profesionálnímu vztahu, který v roce 1967 dospěl k vytvoření přepravní společnosti „Faure & Machet“. V tu dobu měla 12 zaměstnanců a 7 vozidel.

Chcete zjistit více o společnosti FM Logistic?

  • Náš účel

    Udělejte odpovědnou spotřebu možnou pro všechny

    Objevte
  • Udržitelnost

    Svět se nachází na křižovatce. Musíme jednat hned. Proto každý den usilujme o kolektivní zlepšování dodavatelského řetězce pro zelenější a odpovědnější spotřebu.

    Objevte
  • Vedení

    Vedení společnosti FM Logistic splňuje mezinárodní normy: nezávislý výkonný orgán a dozorčí rada.

    Objevte