Udržitelnost
Udržitelnost

Obchod jako obvykle je mrtvý: jak dodavatelský řetězec umožňuje spravedlivé & amp; udržitelné obchodní modely? – digitální událost

Už není třeba odborníka, aby řekl, že dodavatelský řetězec hraje v našich moderních společnostech zásadní roli. Jelikož pandemie narušila obvyklý a složitý…

On 28 září, 2021

Už není třeba odborníka, aby řekl, že dodavatelský řetězec hraje v našich moderních společnostech zásadní roli. Jelikož pandemie narušila obvyklý a složitý tok zboží, zdůraznila také naši závislost jako spotřebitelů a podniků na agilním a odolném dodavatelském řetězci. Ať už funguje jako záchranné lano v dobách krize nebo jako základ triviálnějších obchodních transakcí, dodavatelský řetězec je epicentrem našeho rychle se měnícího světa. Bude čelit vlnám velkých environmentálních a sociálních výzev a bude dostatečně odvážný, aby překročil rámec jednoduché adaptace, vytvoření skutečně udržitelného dodavatelského řetězce a průkopnictví smysluplných modelů trhu? Může ve světě, kde vládne vícekanálová přístupnost a bezprostřednost, pomoci svým zvlněným efektem přejít k životaschopnějšímu paradigmatu a přispět k inkluzivnější a udržitelnější budoucnosti pro všechny?

S velkou mocí přichází i velká zodpovědnost. Dodavatelský řetězec může v boji proti změně klimatu změnit hru tím, že minimalizuje uhlíkovou stopu značek. Může iniciovat zodpovědné spotřebitelské trendy navrhováním odpovědných modelů budoucnosti. Může zajistit lepší pracovní podmínky a vytvořit ekonomické příležitosti pro miliony lidí. Spolupráce bude v nadcházejících letech klíčová: spojením sil můžeme identifikovat řešení, která budou nejen zisková, ale relevantní pro všechny. Můžeme vytvořit podmínky pro smysluplnou inovaci.

Jste připraveni podílet se na změně nabídky potřebné pro inkluzivnější a udržitelnější budoucnost?

Samozřejmě zůstává mnoho otázek, jak této změny nabídky dosáhnout. Neexistují žádná řešení se stříbrnou kulkou. Dodavatelský řetězec je však v bodě zlomu, kde si může vybrat, zda půjde cestou, která bude dávat ekologický a sociální smysl i smysl pro podnikání, či nikoli. Bude to chtít odvahu, záměr, vytrvalost. Bude to vyžadovat nové způsoby spolupráce, možná užší spolupráci na denní bázi, souhlas se sdílením zdrojů nebo osvědčených postupů, odvahu zvažovat vzájemnou závislost. Ať už jste výrobcem, dodavatelem, maloobchodníkem, poskytovatelem dopravy nebo logistiky, ať už pracujete ve spotřebním zboží, průmyslu nebo zdravotnictví, ať už zastupujete soukromý nebo veřejný sektor, máte zásadní roli. Můžeme šířit lepší obchodní postupy a nakonec udržitelnější způsoby života.

Událost změny nabídky

června uspořádala společnost FM Logistic digitální akci, jejímž cílem bylo prozkoumat, jak by dodavatelský řetězec mohl být hybnou silou přispívající ke globální neutralitě, jak by si v příštích letech mohl zachovat lidskou tvář, co je v sázce pro budoucnost spotřeby a jak bychom mohli najít nové způsoby spolupráce a inovací pro pozitivní dopad. Společně s podporou Sparknews, průkopníka Impact od roku 2011, jsme s vámi položili správné otázky, abychom navrhli správné odpovědi.

Byl tento obsah zajímavý, užitečný ?