Zprávy
Zprávy

FM Logistic přijímá nový slogan: „Změna nabídky“

Slogan bude představen 29. června během akce týkající se modelů udržitelného dodavatelského řetězce. Mezi hostujícími řečníky jsou Paul Polman a Bertrand Piccard.…

On 28 září, 2021

Slogan bude představen 29. června během akce týkající se modelů udržitelného dodavatelského řetězce. Mezi hostujícími řečníky jsou Paul Polman a Bertrand Piccard.

Společnost FM Logistic představí v úterý 29. června svůj nový slogan „Supply Change“ na akci týkající se modelů udržitelného dodavatelského řetězce. Nový slogan vytvořil poradce značky FutureBrand. Předchozí zněl: „způsob excelence mezi vámi a vašimi klienty“.

Nový podpis uznává, že dodavatelské řetězce se musí transformovat, aby podpořily zodpovědnější spotřebu a udržitelné hospodářství. Odráží také závazek FM Logistic přispět k této změně. A konečně, Supply Change hovoří o vývoji FM Logistic. Rodinná firma se původně narodila jako přepravní společnost v roce 1967 a nyní poskytuje řešení vícekanálového dodavatelského řetězce 60 procentům svých zákazníků.

„FM Logistic si klade za cíl stát se referenčním partnerem v oblasti udržitelných, vícekanálových dodavatelských řetězců. Dvojnásobná pandemie a narušení obchodu nás nutí přehodnotit způsob fungování dodavatelských řetězců. Musí se stát udržitelnějšími a spolupracovat a zároveň splňovat požadavky na solidnost, odolnost, rychlost a nákladovou efektivitu. Náš nový slogan „Supply Change“ hovoří o našem závazku spolupracovat v tomto směru s našimi zákazníky a obchodními partnery a mít kolektivní dopad, “řekl generální ředitel společnosti FM Logistic Jean-Christophe Machet.

Zavádění identity značky proběhne v několika fázích. Společnost FM Logistic ji poprvé představila přibližně 1 800 svých ředitelů a manažerů během „Týdne digitálního řízení“ (7. – 11. Června).

Dne 29. června společnost uskuteční fyzickou a virtuální akci “Supply Change Event” mezi 9 a 11:30 SEČ. Zákazníci a obchodní partneři jsou zváni k diskusi, zda „dodavatelské řetězce mohou umožnit spravedlivé a udržitelné obchodní modely“. Tato bezplatná akce je přístupná po registraci na tomto odkazu FM Logistic

Mezi hostujícími řečníky jsou Paul Polman, bývalý generální ředitel společnosti Unilever, spoluzakladatel a předseda představenstva společnosti Imagine, a Bertrand Piccard, předseda nadace Solar Impulse. Připojí se k nim pět členů výkonného týmu FM Logistic, mezi nimi Jean-Christophe Machet, generální ředitel, a Béatrice Ogée, obchodní a marketingová ředitelka.

Zavedení bude také zahrnovat reklamy na LinkedIn, spuštění nového webu a vydání bílé knihy.

Kromě toho společnost FM Logistic představí svou obchodní strategii novinářům na konci září 2021.


O společnosti FM Logistic

Společnost FM Logistic byla založena ve Francii v roce 1967 a je nezávislou rodinnou společností, která poskytuje omnikanálová řešení dodavatelského řetězce společnostem v odvětví FMCG, maloobchodu, kosmetiky a kosmetiky, průmyslové výroby a zdravotnictví.
Mezi její služby patří skladování, plnění více kanálů, společné balení, vnitrostátní a mezinárodní doprava a také služby řídící věže dodavatelského řetězce.
FM Logistic je aktivní ve více než 14 zemích Evropy, Asie a Latinské Ameriky. Společnost dosáhla ve fiskálním roce do března 2021 tržeb ve výši 1,38 miliardy EUR a má 27 200 zaměstnanců na plný úvazek.

FM Logistic můžete sledovat na Twitteru na @FMLogistic a na LinkedIn.

Mediální kontakty:

Logistika FM
Cyrille Gibot
Skupinový manažer externí komunikace Phone: +33 6 45 99 91 58
cgibot@fmlogistic.com

Byl tento obsah zajímavý, užitečný ?