La logique des transports urbain
Sdílení řešení přizpůsobené vaší cross-channel strategii.
V současnosti existuje více možností, jak váš produkt doručit ke spotřebiteli. Fenomén cross-channel vyžaduje synchronizaci všech distribučních a informačních kanálů značky. Úspěch cross-channel strategie je podmíněn stejně kvalitní službou, v rámci všech distribučních sítí.
FM Logistic vás při plnění tohoto požadavku podpoří. Využijeme všechny možné synergie mezi vašimi B2B a B2C toky, sjednotíme a zoptimalizujeme váš dodavatelský řetězec a umožníme jeho rozvoj v souladu s rozvojem vašich aktivit v mezinárodním měřítku.
Rok 2013:
10% tržeb
8 zemí
50 000 objednávek denně
Díky svému IT systému navrženému za účelem efektivního zpracování a sdružování objednávek, zajišťuje FM Logistic maximální úroveň služby - bez ohledu na složitost vaší distribuční sítě.
FM Logistic zřídila tým specialistů, kteří navrhují řešení pro cross-channel. Ať už je vaše odvětví či trh jakékoliv povahy, díky našim zkušenostem optimalizujeme a přizpůsobujeme vaše distribuční toky dle vašich potřeb.
FM Logistic buduje síť vybraných partnerů s cílem nabídnout svým zákazníkům širokou škálu distribučních služeb, které splňují požadavky spotřebitelů, respektují smluvené termíny a optimalizují náklady.
Poštovní služba, expresní kurýrní služba, výdejní místo, odběr v obchodě - vaši klienti a spotřebitelé mají možnost výběru!
FM Logistic zpracovává toky zboží určené pro různé kanály v jednom distribučním centru. I když víme, že tyto toky mohou být velmi rozmanité, požadujeme bezproblémovou manipulaci a sdílení prostředků. A přesně takto kvalitní službu nám FM Logistic poskytuje.
M. Servio, Ředitel Logistiky v Eugène Perma